• 1 2011-10-03 13:10

    Nusivyliau Vilniaus viešuoju transportu

    2011-10-03 13:10 Pinigų Karta

    Gavome tokį K. Redecko skundą:

    Norėčiau ne tiek pasiskųsti, kiek įskųsti. Numanau, jog nesu vienintelis su tuo susidūręs, ypač matęs tokį atvejį, kuomet pavėlavęs bent sekundę į autobusą Vilniuje nebeįlipsi. Taip nutiko ir man. Negana to, jog autobusas (Nr. 26, pramogų arenos stotelė) vėlavo beveik 20 minučių, tai sustojęs (pasislėpęs) už kito autobuso pastovėjo, suleido tuos, kuriuos spėjo, o man sureagavus į jį ir bebėgant uždarė duris ir nuvažiavo.

    Skaityti visą

    Tiesą sakant gailiuosi, kad nespyriau į duris ar kažko tokio nepadariau – vairuotojas tikrai būtų sureagavęs labiau nei į mano išskėstas rankas, matomas pažvelgus į galinio vaizdo veidrodėlį.

    Esu studentas, tad moku už elektroninio bilieto papildymą tik 22 lt/mėn., tačiau su tokiu aptarnavimu manyčiau, jog tai ne tik, o net 22 litai kiekvieną mėnesį.

    Nežinau kaip žadate spręsti šią bėdą miestiečių gerovės vardan (tai ne mano bėda, nes matęs esu ne vieną atvejį, kai sekundė lemia papildomas dešimt-dvidešimt minučių laukimo, kol atvažiuos kitas autobusas), nes pakeisti įsisenėjusius vairuotojų įpročius ganėtinai sunku, tačiau linkiu sėkmės.

  • 2 2011-10-05

    Keleivio nepalaukusiam vairuotojui - pastaba

    Alfredas Mocka, „Vilniaus autobusai“ transporto skyriaus viršininkas:

    Pagal mūsų nuostatus, autobusų važiavimo grafike leidžiama 3 minučių paklaida.  Tačiau, jeigu keliuose yra spūstys, gali pasitaikyti toks variantas, kad autobusas vėluos net ir iki 20 minučių. Ir nieko čia nepadarysi. Ne visada dėl vėluojančio viešojo transporto kalti vairuotojai.

    Skaityti visą

    Keleivio vežimo taisyklėse yra parašyta, kad keleivis viešojo transporto priemonės turi laukti stotelėje. Nepaisant to,  mes vairuotojams visada sakome, kad jie vis tik palauktų keleivio, jei mato jį atbėgantį. Vėlgi, jei autobusas jau pradeda išvažinėti iš aikštelės, tai vairuotojas žiūri į kairį veidrodėlį, durys uždarytos, todėl natūralu, kad atbėgančio žmogaus vairuotojas gali ir nepamatyti. Mūsų įmonė turi bendrą elektroninį paštą atsiliepimai@vap.lt , kur keleiviai rašo visus savo skundus, nesusipratimus. Turime specialų žmogų, kuris tuos skundus nagrinėja, kviečia vairuotojus, išklauso jų pasiaiškinimus. Kiekvieną atvejį nagrinėjame atskirai. Jeigu paaiškėja, kad vairuotojas toje situacijoje buvo neteisus – jam skiriama drausminė nuobauda. Pirmą kartą vairuotojas gauna pastabą, antrą – papeikimą, o jei prasižengimai kartojasi, jam sumažinama (20-50 %) priemoka. Tai yra, už prasižengimus vairuotojas gali netekti apie 200-300 litų. Dėl netinkamo vairuotojų elgesio (nesustojo stotelėje, nepalaukė keleivio, netaktiškai elgėsi ir t.t.) gyventojų skundų gauname gan dažnai. Per mėnesį dėl to nubaudžiame apie 10-15 vairuotojų. Patys vairuotojai dažniausiai aiškinasi, kad bėgančio keleivio tiesiog nepamatė. Kartais iš tiesų tai būna tiesa, tačiau kai kuriais atvejais, vis tik nustatoma vairuotojo kaltė, aplaidumas. Vairuotojų pareiginėse nuostatose parašyta, kad jei stotelėje stovi dvi transporto priemonės, jie privalo palaukti, kol šios išvažiuos ir tik tada išlaipinti keleivius stotelėje. Jei vairuotojas pažeidžia šitą taisyklę, tuomet mes traktuojame, kad jis nesilaikė pareiginių nuostatų. Visi, kurie yra nepatenkinti viešojo transporto vairuotojais, gali rašyti mums nusiskundimus arba elektroniniu paštu, arba tiesiog atvykę pas mus (Verkių g. 52) ir mes išnagrinėsime kiekvieną atvejį. Vėliau, mes atsakome kiekvienam skundą pateikusiam gyventojui,  ar vairuotojas buvo nubaustas, ar jo kaltės mes neįžvelgėme. Kalbant apie kompensacijas keleiviams, galiu pasakyti, kad jei kartais sugestų autobusas, keleivis su tuo pačiu jau pažymėtu bilietu gali sėsti į bet kokią kitą viešojo transporto priemonę (nesvarbu ar tai būtų autobusas ar troleibusas) ir pasiekti jam reikiamą tikslą. Jei keleivis autobuse susitepė ar susiplėšė drabužį, dėl netvarkingos transporto priemonės, tokiu atveju irgi gali kreiptis pas mus ir mes kompensuojame dalį padarytos žalos.

  • 3 2011-10-04

    Skundas išspręstas

    Išsiaiškinome, kad K. Redeckas gali savo nepasitenkinimą sostinės viešuoju transportu išreikšti  oficialiai UAB „Vilniaus Autobusai“ atstovams, kurie nagrinėja kiekvieną gyventojų skundą. Tik išnagrinėję oficialiai pateiktą skundą įmonės atstovai spręstų, ar nubausti vairuotoją, ar ne.Tačiau tokio žingsnio mūsų „skundėjas“ nežengs. Gavome štai tokį pono K. Redecko atsakymą:

    Dabar jau atslūgę tie jausmai, tad net motyvacijos nėra, tačiau jei tai pasikartos man ar pamatysiu, jog kažkam įvyko tokia pati situacija – pranešiu jums apie tolimesnę šios situacijos eigą“.

    Taigi, šį skundą uždarome ir laukiame kitų jūsų nusiskundimų.

12
  • 2012-03-09 | albertas

    VA:F [1.9.10_1130]
    Reitingas: 0. Vertino: 0.

    Noriu isreiksti savo pasipiktinima tvarkarascio nepaisymu 33 marsruto autobuso: Pasilaiciai-Guriai. Vakar 2012.02.29 islipes is Nr.7 autobuso,perejau i autobusu stotele”Pramogu arena”(Kalvariju g.).Buvo 16 val.43 min. Iki autobuso atvykimo likdavo dar 5 min.(16 val.48min.).Laukiau -10,15,20…min.Autobusas neatvaziavo.Sekantis-atvyko17 val.22 min.(17v.19m). Taip stoteleje buvo sugaista 39 min. Panasiu atveju buvo ir anksciau.Gal pries menesi,tiksliai neuzfiksavau,panasiomis valandomis irgi autobusas neatvyko,o speigas buvo virs 20 laipsniu. Po 16 val.autobusu pavelavimai apie 10-15 min. pasitaiko gan daznai. Noretusi tvarkos! Kodel jos nera? Pagarbiai,Albertas Stepuro. 2012.03.01

    Atsakyti  |   Į viršų
  • 2011-10-06 | to Ernestas

    VA:F [1.9.10_1130]
    Reitingas: 0. Vertino: 0.

    Keleta metu gyvenau ir Vilniuje, ir Kaune, o dabar gyvenu Klaipedoje. Ir man kaip tik atrodo, kad Klaipedoje bene geriausias viesasis transportas. Ne vieno karto nesusiduriau su valkatomis, nemandagiais ar siaip nuprotejusiais vairuotojais ir autobusai tvarkingi bei svarus, ko nepasakyciau ypac apie Vilniu… Tai, kas gi jums neitiko, ponas Ernestai? Gal, kad per priekines duris reikia lipti ir sunku eiluteje pabuti, kol ilipsite?

    Atsakyti  |   Į viršų
    • 2011-10-10 | Ernestas

      VA:F [1.9.10_1130]
      Reitingas: 0. Vertino: 0.

      duris man dzin. matyt mazai vazinejate. arba jusu marsruto vairuotojai tikrai geri. man neitiko vairuotoju elgesys. as sneku tik apie vairuotojus. ir plius ju vazinejimas pagal savo grafika. nieko nesakau ten kad 2min anksciau ar veliau atvaziuoja, bet ne 5min anksciau ir dar abudu vieno numerio autobusai vienas paskui kita kuriuos turi skirti 5-6min pagal grafika. nekarta esu taip nespejes ne i viena,o i tuos abu ir tada jau lauk 15 minuciu vietoj 5. per daug autobusu i viena stotele susigruda ? ir nenori niekas islipti, tai praleisim sita stotele, o ten kam reikejo palauks sekancio. vat toks vat mano akimis klaipedos transportas. nors realiai tai pyktis paima tik koky karta i menesy kai is tikruju neturi laiko. o taip tai dzin :)

      Atsakyti  |   Į viršų
  • 2011-10-05 | gf

    VA:F [1.9.10_1130]
    Reitingas: -1. Vertino: 1.

    “Esu studentas, tad moku už elektroninio bilieto papildymą tik 22 lt/mėn., tačiau su tokiu aptarnavimu manyčiau, jog tai ne tik, o net 22 litai kiekvieną mėnesį.”

    OHO, NET 22 LT, TAI MALONEK PRADETI SU MIKRO VAZINETI ARBA PIRKIS MASINA, NET 22 LT…

    DAR PASAKYK, KAD I DIENA MAISTUI ISLEIDI NEEEET 2 LT.

    Atsakyti  |   Į viršų
    • 2011-10-06 | Rasa

      VA:F [1.9.10_1130]
      Reitingas: 0. Vertino: 0.

      Reto bukumo komentaras…Jei tamsta neturi ką pasakyti, tai geriau nė nerašyk. Tyčiotis galima iš visų ir visko, žymiai sunkiau parašyti ką nors protingo, o ne žarstyt kvailus patarimus. Beje, neabejoju,kad Lietuvoj yra žmonių, dienai išleidžiančių maistui “neeeet” 2 litus. Dabar plačiai diskutuojama apie minimalią algą,tai žmogus, tokią gaunantis, turbūt per dieną išleidžia maistui “neeet” 1 litą. Linkėčiau tamstai pabūti tokio žmogaus kailyje, manau, mandrystė dings greit…

      Atsakyti  |   Į viršų
      • 2011-10-06 | gf

        VA:F [1.9.10_1130]
        Reitingas: -1. Vertino: 1.

        mandryste – nemandryste, jei zioplys, tai ne autobuso vairuotojas cia kaltas.

        O pati, Rasa, nepasizymite aukstu intelektu.

        Atsakyti  |   Į viršų
        • 2011-10-31 | Eglė

          VA:F [1.9.10_1130]
          Reitingas: 0. Vertino: 0.

          O aš pritariu Rasai. Iš kur ta neapykanta studentams, gf?

            |   Į viršų
  • 2011-10-05 | Lepšis

    VA:F [1.9.10_1130]
    Reitingas: 0. Vertino: 0.

    Šita problema galioja visoje Europoje, ne tik Lietuvoje. Tai labiau žmogaus kultūros stoka,skubėjimas, tingėjimas palaukti kelias sekundes.
    O, kaip minėjo Edita, tai nei stotelėse , nei autobuse nerasi žemėlapių.Bus tik stotelių pavadinimai surašyti, o ką tu ten suprasti , jeigu esi ne vietinis, ar savo gimtame mieste nebuvai dešimt metų ir tau tie pavadinimai nieko nesako ? Iš tiesų opi problema, bet apie jos išsprendimą kalbų nėra, juo labiau darbų.

    Atsakyti  |   Į viršų
  • 2011-10-04 | LG

    VA:F [1.9.10_1130]
    Reitingas: 0. Vertino: 0.

    Vajetau, nusivyle tamsta matai. Tai kad pats kazkoks meme. Visu pirma, nereikia spoksot i studenciu sijonus stotelej. Isivaizduoju, kaip autobusas “pasislepia”, juk tikrai toks mazytis, lengva jo nepastebeti. Na o jeigu jau istiesu vairuotojas nieksas, tai nereikia cia verkslenti ir ieskoti paguodos tarp komentatoriu. Uzsirasyk numeri, pranesk vairuotojo bosui, jeigu nepades, pavazinek su tuo vairuotoju valandele, nufotografuok ar nufilmuok jo daromus KET pazeidimus, taip gali prieiti ir iki to, kad zmogelis darbo neteks (juk neturedamas vairuotojo pazymejimo nepadirbsi?), aisku tai nereikalinga, vien delto, kad jis taip pasielge (nebent isivaizduoji esas visatos centras, kaip zia jis driso neileisti “TAVES”!), bet pamokyti ji gali. O cia tik verkslenimai. Pats turiu panasios patirties, trulikas sausakimsas, as dar su sunimi, priekyje avarija, trulas jau 10min stovi vietoje. Karsta, visas trulikas brazda kaip ner kuo kvepuot, koks nevisprotis yra vairuotojas ir kaip jie tuoj alps. Nusibodo klausytis, islauziau avarinio isejimo dangteli, atidariau duris visi islipo, dar pastovejom 15 min ir nuvaziavom. Istiesu stebina, kaip daznai zmones uzuot emese veiksmu, pasitenkina bambejimu, kuris jokiu rezultatu neduoda. Taip kad mano patarimas butu imti ir susitvarkyti bent jau savo bedas (gal patiks ir pradesite stengtis “miestieciu geroves vardan”, t.y. darysite tai uz tokius pacius kompleksu varzomus verksnius), uzuot verkslenus apie veluojancius vairuotojus, turgaus prekiautojus naudojancius netikslias svarstykles, taksistus vezancius aplinkeliais, politikus nevykdancius pazadu, ir visokias maximas keliancias kainas. Kvaili ir baznycioj musa.

    Atsakyti  |   Į viršų
  • 2011-10-04 | Vaidotas

    VA:F [1.9.10_1130]
    Reitingas: 0. Vertino: 0.

    As manau kad sita problema yra netik vilniuje bet ir kituoose miestuose.

    Atsakyti  |   Į viršų
  • 2011-10-04 | Vaidas

    VA:F [1.9.10_1130]
    Reitingas: 0. Vertino: 0.

    Čia maždaug tas pats, kas “Lietuvoje gyventi visiškai nesaugu ir pavojinga gyvybei, nes naktį gatvėj gali gauti į galvą”

    Sutinku, kad tikrai bėda su tais atvejais, kai sustoja kažkur toliau nuo stotelės, tačiau tokiu atveju skundas į savivaldybę bei Vilniaus autobusus ir vairuotojas daugiau taip nedarys (nes nubraukiama alga), o jei darys – imsis kitų priemonių. Taigi, jei visi nebūtumėm abejingais – būtų tvarka.

    Atsakyti  |   Į viršų
  • 2011-10-03 | Viki

    VA:F [1.9.10_1130]
    Reitingas: 0. Vertino: 0.

    O va dar Vilniuje savivaldybės sprendimu naikinamas 62 maršruto mikriukas – kas išties man buvo patogu, o naikinimo priežastis nėra nurodoma – viešasis transportas neatlaiko mikriukų konkurencijos…

    Atsakyti  |   Į viršų
  • 2011-10-03 | Edita

    VA:F [1.9.10_1130]
    Reitingas: 0. Vertino: 0.

    Pamenu viena diena, kai nusprendžiau po 10 vairavimo metų pasinaudoti viešuoju transportu.
    Nes po studijų viešuoju transportu tekdavo naudotis tik kitose Europos valstybėse.
    Mano pasirinktas maršrutas buvo lyg ir nesudėtingas: Žalgirio stadionas – Vingio kino teatras.
    Žalgirio stotelėje jokių žemėlapių nebuvo. Tik sausi grafikai, kuriuose nurodytos stotelės ir laikas. Kas man
    nieko nesakė… Bandžiau prisiminti, kokie gi ten troleibusai važiuodavo prieš 10 metų…
    Taigi, paprasčiau buvo man vis gi nueiti pėstute iki stotelės prie Žalio tilto, nei juos prisiminti.
    Ten aišku viskas tas pats, bandžiau klausti žmonių – jie visi keistai į mane žiūrėjo (gal reikėjo kita kalba kalbinti? )
    Netekusi kantrybės įšokau į troleibusą, kuris man rodos anksčiau galėjo nuvežti iki Vingio kino teatro.
    Galvojau, kad sužinosiu pakeliui. Tačiau pačiame troleibuse:
    1- jokios informacijos apie maršrutus nebuvo, žemėlapių irgi (nors studijų metais berods tokius pamenu),
    2 – žmonės troleibuse negirdėjo mano “kvailo klausimo”,
    3 – kitas stoteles skelbdavo tik uždarius troleibuso duris ir pradėjus važiuoti.
    Tiksliai ten kur norėjau, nuvažiavau, pasirodo, tik dėl to, kad pavyko kažkaip prisiminti, kad galbūt tas troleibusas, galbūt ta stotelė ir pan.
    Iš ten grįžau namo, telefonu išsikvietusi vyrą. Nes viską kartoti iš naujo – nebeturėjau nei entuziazmo, nei noro.
    Jo dar neturiu iki šiol…

    Atsakyti  |   Į viršų
  • 2011-10-03 | Arūnas Akelis iš Facebook

    VN:F [1.9.10_1130]
    Reitingas: 0. Vertino: 0.

    Keleiviai nepatenkinti vairuotojais, vairuotojai keleiviais. Problema su lyg zmonija senumo. Milijonai zmoniu pasaulyje kiekviena minute veluoja i viesaji transporta. Ir turbut ne visi masto apie spyri i duris. O ir velavo ko gero ne del to,kad mcdrive letai aptarnavo.

    Atsakyti  |   Į viršų
12

Parašykite savo nuomonę

Prašome į šį lauką nieko nerašyti